25.07.2020 12:50

TR SOLO

No co k tomu říct: už přes 2 roky jsem nebyl na stěně, venku naposledy před 7 měsíci s Dědkem, ale vybavení mám spoustu :). Když to posčítám, tak venku jsem byl zatím 4x (Pálava se Standou Bartoškem max IV+ a Alcazar s Hanibal kurzem, max III) a pak v Děkově Horoškole v Šárce a Černolicích (oboje horní jištění a výcvik zakládání vlastního jištění) počítám tak III UIAA.

 

Tenhle víkend se mnou nikdo nikam nechce, tak jsem zase v práci i v SO -NE. V sobotu večer opravuji duši zadního kola abych se mohl jet projet a vyrážím, u Labe u Sadské se mi vyrval ventilek na předním, opravit to nejde a tak jdu dom pěšky.

V neděli ráno jsem se pěkně prospal a na sekacím traktůrku si zarval přes brýle větvičku pod oko (ještě teď ji tam cítím)….. Tak si říkám: dnes už nikam nelez !! Vždyť se to stupňuje !!!

 

Ale už v neděli večer mi to nedalo a v 18:00 rychle balím co mne napadne, v 18:15 start. V cca 19:15 u Sluneční stěny kousek od Hodkovic. Je cca 20 °C bezvětří, polojasno, pozdní večer a u skály nikdo.

 

Dávám to postupně zleva (1) za III, (2) za IV-V, (3) vynechávám, (4) za V a dává mi zabrat, ale skoro ji dám přechodem do těžší vedlejší VI ????, (5) vynechávám, (6) za IV.

 

Šortky, funkční triko z Lidlu naprosto stačí, a vše v nástupovkách (LaSportiva Boulder X), protože jsem línej přezouvat si lezečky.

 

No popáté na skále a sám metodou TOP ROPE SOLO. Nevím jestli je to dobře nebo ne, nic se mi nestalo a zalezl jsem si cca 1,5 hodiny.

 

Jednou jsem zapomněl pojištovací uzel pod osmičkou co ji mám nahoře přes karabinu do slaňáku. Jel jsem jen přes 1x CT RollnLock bez sekundárního jištění. Dole nedělám pojištovák (mám tam batoh na karabině a uzlu).

 

Příště nějaký starý batoh (vytahuji si ho totiž nahoru nebo upravuji délku lana a on se furt drbe o skálu) a víc se starat aby se lano neválelo na zemi v písku. Vymyslet sekundární jištění. Možná nazout lezečky, i když ty LaSportiva Boulder X boty mají špičku docela měkkou.

 

Bylo to příjemné. Pískovcové plotny na Sluneční stěně. V okolí je to vykácené, takže výhledy nádherné. Jo je to fajn pak nahoře chvíli posedět a rozhlížet se, to jo.

—————

Zpět