14.05.2020 22:30

Smrk a Kočičák

Už delší dobu mám koronavirové svrbění. Takže jak padlo pěkný počasí na víkend nikdo mne v práci neudrží. Šup s kolem do auta a hurá na sever, vždyť Nové Město pod Smrkem je jistota. Jo a tentokrát jsem přibalil i feratový set. Ne tak úplně. spíš jen sedák, odsedku a jetou karabinu, šetřím přeci každý gram.

 

Tempomat a rádio v autě mi zajistily 1,5 hodiny mírného probouzení se (než dorazím na místo). Mírný poplatek 50 Kč parkování v Lázních Libverda a po černé nahoru. Singltrek byl v podstatě takový poloprázdný (na neděli), to mi nevadilo, protože od Hubertky jsem zamířil k malé ferátce zvané Kočičí kameny a na tamní akci nepotřebuji davy.

 

Byli tam 2 borci a nahoře dvě kočky (na Kočičích kamenem, hmm zní to stylově). Říkám, ať mne nefotí za ta všechna bezpečnostní pravidla co porušuju a jdu na to. Cvakám tou jednou karabinkou jak zběsilej, ale kdybych si chtěl odsednout…. Držet to v rukách na těch plotnách lehce vycucává (aby ne po těch týdnech koronavirového nicnedělání) a pak jsem dospěl k místu rozdělení. Těžší varianta krátkého C zvítězila a musím říct, že to bylo lehčí než B část předtím.

 

No protože jsem byl sice ve vertikále a výš, ale zato stojím rovně na stupu ve spáře a ruce mám přesně v pozici ocelového lana, nahoru se vyhoupnu rovnou do pozice jezdce na koni a kliiiiid.

 

Trocha diskuse na situací s Vrabinec s těmi dvěma borci a hurá na bicyklovou část. Zábava největší, aspoň do chvíle než jsem píchnul přední kolo. Mrknu na GPS a jsem 100 m od občerstvení u Kyselky a ono je světe div se otevřené, vaří, točí nealko a navíc i půjčovna se servisem jede. Kluci to zmákli rychle, takže jsem stihl jen párek a palačinku a jelo se dál.

 

Dole jsem dal malý výlet do Polska, jasně všichni jsou tu normální a nikdo to nehrotí a šup zpátky Asfaltovým traverzem a jednu černou a jednu červenou. Závěrečný sjezd po černé od Hubertky je za odměnu, tahle část má nádherný flow a pár skoků. Dokonalé a dokonalý den.

 

Díky Vám přátelé místňáci za ty dary.

 

—————

Zpět