28.08.2019 00:00

Rychlebské stezky

Tak tohle bylo huustý, nečekaně hustý. Ty 3 hodiny jízdy tam a zpět stály za to.

Je to minimálně o 2 třídy nad Singltrek pod Smrkem (když mluvím o černých trasách). Prý to stavěl někdo kdo dělal i TrutnovTrails, a to je znát. (v kamenitých a kořenatých úsecích to má podobu)

Popravdě ono i to vystoupání je o 2 třídy nad singltrekem v odšťavování :), takže zase 2 magnézky a žádné čůrání :) Když jste to dali 2x, tak jsme vlastně nastoupali 470+400 v.m = 870 vm za den

Hned ze začátku jsme dali nejtěžší černou Wales - ještě jsem nikdy neviděl něco tak hustýho a hezkýho na velkejch kamenech, normální cyklotrial (některé kousky mi hlava nebrala jak a kudy, tak jsme občas vedli).

Pak superflow a na druhé jízdě Velrybu a veškeré červené. Velryba byla super při sjíždění velkých šutrů, červená OK.

Mile mne překvapil závěr červené „Sjezd“. Místo aby to byla jen nějaká dojížděčka na základnu, tak se jednalo skákačku. Až jsem z toho měl bobíky, protože tohle nemám v dirtparku natrénovaný (k tomu mám ještě poněkud rezervovaný přístup:)

Asi nastal čas na trénink větších skoků, sakra do toho se mi nechce.


 

Trochu minus je, že díky kůrovci probíhala těžba a pár úseků bylo zavřených (že celá modrá větev nám nevadí), jeden úsek na superflow jsme riskli podle hesla (než spadne strom logicky musíš slyšet pilu:) a naštěstí tenhle docela delší zavřený úsek jsme projeli.

Jo a nějaká hláška dne? „Burgr jako kráva“ měli ho totiž v hospodě vedle základny a dělali je dobře. Borůvkový koláč o polovinu levnější a nealko pivo

No a Tomáš mne zase nasral. On to totiž 2x vyjel bez zastávky, na celopéru bez zamykání pružin. Vždyť tady to běžně profíci tlačí nahoru a ty v superkondici 1-2x odpočívají. Tohle se kamarádům nedělá Tome …..

 

—————

Zpět